Літня Школа цифрової творчості
Школа цифрової творчості – це цікаві навчально-пізнавальні та практичні заняття, спрямовані на здобуття актуальних знань та на розвиток навичок, необхідних сучасним дітям і підліткам: творчість та інноваційність, критичне мислення і вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, інформаційна грамотність, медіаграмотність та ін. 🙂
У наш час дуже важливо вміти використовувати цифрові можливості з користю. Вивчення різних програм та ресурсів ми тематично поєднуємо з читанням цікавих книжок. А користь від читання книжок – беззаперечна, бо читання стимулює розумову діяльність людини, покращує пам’ять і підвищує творчий потенціал, допомагає розширити словниковий запас і підвищити інтелектуальний рівень. Книжка може надихнути на створення цікавих ідей.
Наша мета – показати, що інформаційні технології і читання цілком поєднувані заняття, а справжня ФОРМУЛА УСПІХУ=ЧИТАННЯ+ВИВЧЕННЯ ІТ!
Отож, для натхнення – книжка, для навчання – комп’ютер!
Літня школа цифрової творчості – це чудова можливість для дитини розкрити свій творчий потенціал у світі цифрових технологій!
Програма літньої школи охоплює різноманітні аспекти цифрової творчості, включаючи програмування, робототехніку, графічний дизайн, комп’ютерну анімацію та багато іншого. Програма поділена на два тижні.
Вік дітей: 8 – 12 р.
I тиждень «Coding camp»
З понеділка по п’ятницю з 10:00 по 13:00 год
👉День 1 Minecraft / Робототехніка (1 заняття)
- Minecraft. Тема: Магія в Майнкрафті. Агент-помічник. Ознайомлення з меню програми Minecraft Education та конструктором коду.
- Робототехніка. Тема: Створення робота «Циклоп-лихо однооке»
- Основи робототехніки та програмування шляхом побудови різних лего-моделей.
- Ознайомлення з набором Lego WeDo.
- Пояснення всіх вихідних блоків LEGO Education WeDo 2.0 у програмному забезпеченні WeDo.
👉День 2 Minecraft / Робототехніка (2 заняття)
- Minecraft. Тема: Магія ферми. Будуємо ферму. Садимо город за допомогою агента. Будуємо паркан кодом. Спамимо і приручаємо тварин. Будуємо атракціон для селян.
- Робототехніка. Тема: «Створення робота Boston Dynamics Atlas»
👉День 3 Minecraft / Робототехніка (3 заняття)
- Minecraft. Тема: Магічний будиночок фермера. Координати. Будуємо будинок кодом. Розбудовуємо селище. Створюємо річку і пасіку.
- Робототехніка. Тема: «Створення робота KONG»
👉День 4 Minecraft / Робототехніка (4 заняття)
- Minecraft. Тема: Світ чарівника. Крафтинг. Створюємо компас. Будуємо тунель. Облаштовуємо секретне місце. Крафтимо дивовижні речі. Агент створює святкові декорації.
- Робототехніка. Тема: «Створення робота Bowser із всесвіту супер Маріо»
👉День 5 Minecraft / Робототехніка (5 заняття)
- Minecraft. Тема: Хімічна лабораторія під землею. Чарівне зілля. Будуємо підземну лабораторію. Варимо зілля вогнестійкості, дихання під водою, нічного бачення, невидимості. Програмуємо ефекти.
- Робототехніка. Тема: «Створення робота Залізна людина»
II тиждень «Creative camp»
З понеділка по п’ятницю з 10:00 по 13:00 год
👉День 1 Тема: «Мавка – душа пралісу»
- Книжка «Мавка. Берегиня лісу» за мотивами мультфільму, в основі якого твір Лесі Українки «Лісова пісня».
- Зачитування діалогів, цікавих уривків твору.
- Події відбулися багато десятиліть тому на українській землі, за Темною Горою у прадавньому Магічному Лісі, сповненому таємниць і містичних загадок.
- Перегляд трейлера до мультфільму «Мавка» та анімаційного ролика про Мавку
- Караоке MamaRika & KOLA – Люди (КАРАОКЕ ВЕРСІЯ)
- Створення буктрейлера до книжки «Мавка. Лісова пісня» за допомогою ресурсу Canva.
- МАВЧИН ТАНОК ТА ВЕСНЯНКА ВІД “ДАХАБРАХА”
- Вікторина Kahoot! Зі знання персонажів та сюжету твору «Мавка. Берегиня лісу»
👉День 2 Тема: «Фантастична історія про добро і чудеса»
- Книжка Френка Баума «Чарівник країни Оз». Характеристика головних персонажів, зачитування найцікавіших уривків твору.
- Створення малюнків до твору у програмі Tux Paint, завантаження їх та створення пазлів з власних картинок за допомогою ресурсу Jigsawplanet
- Гра «ВГАДАЙ УКРАЇНСЬКУ ПІСНЮ ПО ЕМОДЖІ ЗА 10 СЕКУНД»
- Майстерка «Магія 3D». Малюємо 3D ручками персонажів з «Країни Оз».
- Вікторина Kahoot!
👉День 3 Тема: «Програмуємо чарівних істот українського міфу»
- Книжка Дари Корній «Чарівні істоти українського міфу» із серії Духи природи.
- Читаємо казку про крила, в якій розповідається про Повітрулю.
- Перегляд анімаційного ролика про Повітрулю
- Створення гри «Спіймай Повітрулю» за допомогою програми Scratch.
- Гра «ВГАДАЙ УКРАЇНСЬКУ ПІСНЮ ЗА МЕЛОДІЄЮ ЗА 10 СЕКУНД»
- Екскурсія на Вали до Дня Конституції України.
- Вікторина Kahoot! зі знання українських міфічних істот
👉День 4 Тема: «Історія поштової марки. Цікаві факти»
- Книжки про філателію. Розповідь про історію виникнення марок, про їх цінність та цікаві факти з філателії.
- Ознайомлення дітей з конкурсами по створенню марок.
- Створення листівки у застосунку Canva. Написання листів рідним і друзям, що живуть далеко.
- Екскурсія на Укрпошту. Правильне оформлення конвертів та надсилання листів.
- Кінект-шоу на Xbox.
- Вікторина Kahoot!
👉День 5 «Моє магічне літо»
- Підбиття підсумків літньої школи. Створення відеоролика «Незабутні моменти Літньої школи цифрової творчості» (зі світлин учасників).
- Створення анімації про магічне літо за допомогою ресурсу Аnimaker https://app.animaker.com/
- Екскурсія в музей скла (площа Ринок, 2)
- Майстер-клас зі створення ґіфок
- Вікторина Kahoot!
- Вручення сертифікатів і подарунків дітям.
Якщо вам потрібна консультація чи тренінг по організації “Школи цифрової творчості” – пишіть на [email protected] чи сторінку STEAM студії Lev-IT