Майнкрафт+література
Курс орієнтований на дітей віком 9-11 років
Чому ця тема важлива? 🙂
Курс “Minecraft+Література” надає інноваційний інструмент для залучення дітей до вивчення літератури, роблячи процес навчання більш інтерактивним і захоплюючим. Ми використовуємо Minecraft для візуалізації літературних творів, що допомагає учням краще зрозуміти і запам’ятати матеріал. Крім того, курс сприяє розвитку критичного мислення, творчих здібностей і навичок командної роботи учнів. Використання сучасних технологій у навчанні підвищує мотивацію учнів і робить заняття більш цікавими, що, у свою чергу, покращує результати навчання і задоволеність викладачів своєю роботою.
Опис курсу 👇
Курс “Minecraft+Література” базується на книзі Андрія Бачинського “Неймовірні пригоди Остапа і Даринки” і розрахований на вісім занять по 1 годині кожне. Два з цих занять присвячені командній роботі у групах, де учні співпрацюють між собою в одному світі . Інші шість занять включають програмування та створення різних побудов у Minecraft, вивчення різних функцій та змінних. Структура курсу виглядає наступним чином:
- 3 заняття з індивідуальними побудовами
- 1 групове на одному світі
- 3 заняття з індивідуальними побудовами
- 1 групове на одному світі
Посилання на ресурс Minecraft Education
Вартість 1 ліцензії 12 $ на рік
План занять 👇:
Заняття 1: Вступ до курсу
- Огляд книги “Неймовірні пригоди Остапа і Даринки”, розділ Поїздка в гори
- Ознайомлення з Minecraft та його основними функціями
- Початок програмування першої побудови – палатки
- Декорування побудованого
Заняття 2: Самостійна робота
- Розділ книги “Неймовірні пригоди Остапа і Даринки” Дорога у Львів
- Програмування та створення воза, за мотивами книги
- Декорування побудованого
Заняття 3: Самостійна робота
- Книга “Неймовірні пригоди Остапа і Даринки”, розповідь хто такі карпатські мольфари
- Програмування та створення печери
- Декорування побудованого
Заняття 4: Командна робота
- Книга “Неймовірні пригоди Остапа і Даринки”, розділ Небесний вогонь, розповідь про Олеський замок
- Формування груп за допомогою колеса Фортуни
- Обговорення та планування гри в Білу Панночку (Панночка шукає людей, які потурбували її спокій)
- Гра-хованки в Білу Панночку
Заняття 5: Самостійна робота
- Огляд книги “Неймовірні пригоди Остапа і Даринки”, розділ Замок королеви Бони
- Початок програмування побудови – замку
Заняття 6: Самостійна робота – продовження побудови
- Продовження програмування створення замку, за мотивами книги
- Декорування побудованого
Заняття 7: Самостійна робота
- Книга “Неймовірні пригоди Остапа і Даринки”, розділ Дівочі скелі
- Програмування та створення лісу
- Використання кісткового борошна для зрощення лісу
Заняття 8: Командна робота
- Книга “Неймовірні пригоди Остапа і Даринки” розділ Знову в Кременці
- Формування груп за допомогою колеса Фортуни
- Обговорення та планування гри
- Гра-хованки
Посилання на коди-матеріали 👇
Додати до 3 і 4 уроки
https://drive.google.com/drive/folders/1eRkNkSMEWJga-AgVgi9HKrTZAs5pB9rx
ДОДАТОК 1
Як встановити світ на комп’ютер та доєднатися до 1 світу дітям
ВСТАНОВЛЕННЯ СВІТУ ТА ВХІД В НЬОГО
Натискаємо кнопку грати
Далі натискаємо кнопку імпорт (потрібно завантажити на комп’ютер на якому будуть приєднуватися діти)
Вибираємо з завантажень потрібну карту і відкриваємо (вікно завантаження може виглядати по-іншому!)
Заходимо на закладку мої світи
Після вдалого завантаження з’явиться нова карта та натискаємо на неї
СТАТИ ХОСТОМ
Після заходження світу натиснути кнопку ESCAPE (esc) та показати учням код приєднання
ДІТИ МАЮТЬ ЗРОБИТИ ТАКІ ДІЇ
Натискаємо кнопку грати
Натиснути приєднатися до світу
Ввести код приєднання і потім кнопку Підтвердити