Програмування для найменших “IT-KIDS”

Курс “IT Kids” – це перший крок у світ програмування для наймолодших учнів. 😺💻

Програма “IT Kids” призначена для дітей віком від 5 до 7 років і спрямована на знайомство з основами програмування за допомогою платформ code.org та ScratchJr. Ця програма допоможе маленьким учням розвинути логічне мислення, творчі здібності та основи алгоритмізації у дружній та захоплюючій формі.

Сode.org 

ScratchJr 

Мета програми:

  • Ознайомити дітей з базовими концепціями програмування.
  • Ввести дітей у світ технологій та цифрової грамотності.
  • Розвивати навички вирішення проблем та логічного мислення.
  • Сприяти творчому розвитку та вмінням працювати в команді.

Основи програмування на code.org:

  • Використання блоків для створення простих програм.
  • Навчання основних понять: програма, алгоритми, команди, цикли, умовні оператори.
  • Інтерактивні завдання та ігри, які допомагають дітям зрозуміти принципи роботи алгоритмів.

Заняття з ScratchJr:

  • Знайомство з візуальним програмуванням у простому і дружньому інтерфейсі.
  • Створення анімацій та простих ігор за допомогою блоків коду.
  • Розвиток креативності через створення власних історій та проектів.
  • Вправи на розвиток логічного мислення та розв’язання задач.

Структура курсу:

  • Тривалість курсу: 10 занять
  • Заняття: один раз в тиждень по 45 хвилин
  • Формат занять: офлайн

Зміст програми

Заняття 1: Вступ до програмування

  • Знайомство з платформою code.org. https://studio.code.org/s/pre-express-2021
  • Перші кроки: перетягуємо об’єкти. Вчимось працювати мишкою. (Урок 1)

Цей урок з розвитку навичок дасть учням уявлення про те, чого очікувати, коли вони зайдуть до комп’ютерного класу. Урок починається з короткої бесіди, яка знайомить учнів з правилами поведінки в комп’ютерному класі, після чого вони почнуть використовувати комп’ютер для розв’язування онлайн-завдань.

Заняття 2: Алгоритми. Прості послідовності

  • Послідовності зі Скретом. (Урок 2)

На цьому уроці учні розроблятимуть послідовні алгоритми для переміщення персонажа білочки з одного боку лабіринту до жолудя на іншому боці. Для цього вони складатимуть блоки коду разом у лінійній послідовності.

  • Програмування з Angry Birds. (Урок 3)

На цьому уроці учні розроблятимуть послідовні алгоритми для переміщення персонажа білочки з одного боку лабіринту до жолудя на іншому боці. Для цього вони складатимуть блоки коду разом у лінійній послідовності.

Заняття 3: Життєві алгоритми. Вдосконалення навичок.

  • Ускладнення завдань та проектів. (Урок 4)

На цьому уроці учні будуть використовувати свої нові навички програмування у складніших ситуаціях, що допоможе їм подолати складний курс з BB-8

  • Розвиток навичок вирішення проблем. (Урок 5)

На цьому уроці учні будуть застосовувати засвоєні ними знання з програмування для допомоги Фермерці. Учні продовжать розвивати навички роботи з лінійними алгоритмами та почнуть використовувати процес налагодження.

Заняття 4: Поняття циклу

  • Цикли Льодовикового Періоду. (Урок 6)

На цьому уроці учні будуть практикувати поняття циклів під час програмування завдань, мета яких – допомогти білочці дістатися до жолудя.

  • Цикли з Лорел. (Урок 7)

На цьому уроці учні продовжують вивчати поняття циклів. На цьому етапі Лорел, шукачка пригод, використовує цикли для збору скарбів у відкритих печерах. Щоб допомогти їй у цій подорожі, вводиться новий блок “отримати скарб”.

Заняття 5: Вдосконалення програмування з використанням циклів

  • Океан з циклами. (Урок 8)

На цьому уроці учні будуть вчитися малювати зображення, циклічно виконуючи прості послідовності інструкцій. Таким чином за допомогою циклів ми створюємо візерунки. Наприкінці цього уроку учні зможуть створити власний малюнок.

  • Малюємо сади за допомогою циклів. (Урок 9)

На цьому уроці учні будуть вчитися малювати зображення, циклічно виконуючи прості послідовності інструкцій. Таким чином, учні за допомогою циклів зможуть створювати візерунки. Наприкінці цього уроку учні зможуть створити власний малюнок.

Заняття 6: Програма ScratchJr. Проект «Автомобіль на дорозі»

Заняття 7: Проект «Перегони»

Заняття 8: Проект «Захід сонця»

Заняття 9: Проект «Місяць на небі»

Заняття 10: Проект «Моторошний ліс»

Переваги курсу «IT kids»:

  • Інтерактивний та захоплюючий процес навчання.
  • Доступні та зрозумілі матеріали для дітей.
  • Розвиток важливих навичок, які будуть потрібні в подальшому навчанні та житті.

Вчимось, граємось, розвиваємось!✍️😊

Якщо вам потрібна консультація чи тренінг з програмування – пишіть на [email protected] чи сторінку STEAM студії Lev-IT